[Mplayer-felhasznalok] ot: elveszett particio

Attila Bardi battila at bmk.hu
Tue Oct 28 22:31:55 CET 2003

On Tue, 28 Oct 2003, LeVA wrote:

> reiserfs-t ajanlod az ext3 helyett? Most komolyan kerdezem, mert akkor
> soha ebben az eletben meg veletlenul sem hasznalok ext-el kezdodo fajlrendszert.
> Most mar tenyleg nem sok eselyem van ra hogy visszahozzam, mert nem tudok
> 100gb-nyi helyet keriteni, es senkinek nincs ekkora vinyoja akitol el tudnam
> kerni. Ugyhogy a kerdesem csak annyi lenne, hogy erdemes-e reiserfs-re epiteni
> mindent ext3 helyett?

Nem tudom konkretumokkal alatamasztani, de nekem mindig jobban tetszett a
reiserfs. Amiota kernelben van azt hasznalom. Nem is volt vele bajom.
Mondjuk nekem is van 160 gigas particiom (lvm fog ossze 2 diszket) es
semmi gondom.

Diszket meg lehet, hogy erdemes arra az idore venni egyet:) 3 napig
visszaviheted, hogy meggondoltad magad:)

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
 Attila Bardi                       | Email: battila at bmk.hu