[Mplayer-felhasznalok] DVD jogi

Attila Bardi battila at bmk.hu
Tue Oct 28 16:53:44 CET 2003

"Ertsd mar meg!", hogy hiaba ugralsz, ha mas csovalja a farkad!
Vagy illegalisan nezel filmet, vagy fizetsz erte. Mit gondolsz mirol szol
a tema??? Mibol elnenek meg annyia? Ha nem a mi zsebunkbol akarnanak
kihuzni annyi penzt? Te ezt nem ertheted, hgoy milyen szar lehet nekik,
hogy sulyos dollar milliokat veszel ki a zsebukbol azzal, hogy nem vagy
hajlando egybol a szamlajukra utaltatni a fizetesed!
Mondjuk ezt en is serelmezem:)