[Mplayer-felhasznalok] svcd konvert

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Oct 27 19:36:05 CET 2003

Hi,

> Meg egy par napja szerettem volna nehany filmet attenni svcd-be
> (osszecsomagolva .cue+.bin-be), ugyhogy gondoltam mencoderrel csinalok
> nehany mpeg2-t. Ma mar egyaltalan nem szeretem se az mpeg2-t, se az
> svcd-t, se pedig a szgepemet :)
> A dolog ugy kezdodott, hogy fogtam az avit, es ahogy ezt mar a levlisten
> is olvastam mplayer -dump[video|audio] -val szetvalasztottam.

nemtom hol olvastad, de avi-t dump* opcioval szetszedve sok ertelmeset
nem fox kapni. mondjuk ha dvd-t rippeltel streamcopy-val avi-ba, akkor
talan. meg az mp3 filet ki lehet dumpaudioval nyerni ha mp3-ba van a hang az
aviban. de a divx-bol keszult dump nem sok mindenre hasznalhato...

> Meglepodtem, amikor a kapott videodumpot le akartam jatszani, es
> aszondja az mplayer, hogy "AVI: Nincs képfolyam?! .rj a szerzõnek, lehet

ezen meg en is meglepodok, mert a dump* eredmenye nem AVI file.

> dumpvideoztam a kapott mpeg-et (mplayer -dumpvideo izebize.mpg). Ekkor
> meg ezt irta: "Kódolt VOB file (libcss támogatás nincs befordítva!)

vicces

> Olvasd el a doksit". Ahh, hat rogton ratapadtam a monitorra, es kerestem
> a libcss szot mindenhol. Azt olvastam, hogy ezt a libcss izet az mplayer

ajajj :)

asszem itt hagyjuk abba, es RTFM mencvcd :)

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu