[Mplayer-felhasznalok] zold kepernyo...

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Oct 19 22:51:04 CEST 2003

Hi,

> Nem biztos, hogy a kártya. Nálam bizonyos mpeg vagy divx, már nem emléxem,

nem mondtam h biztos kartya, csak hogy vagy xv _vagy_ kartya.

> fájl csinál hasonlót, de utána permanensen elcseszõdnek a kártya
> regiszterei. Aztán ha elküldöm swsusp-al csicsisni, majd újraélesztem, akkor
> megint megy. Persze az xvidix driver is eléggé resetel sok regisztert, de
> nem eleget, hogy a swsusp lépést kihagyjam ilyenkor...
> Al3x-nek már adtam mintát, nem tudom letöltötte-e, de mplayerhq incomingjába
> nem tudtam felnyomni, mert az meg betelt, mert nem takarítják :-)

/dev/hdf1             80415748  78201516   2214232  98% /home/ftp

"640k should be enough for everyone" vagy mi

> A fentiektõl függetlenül, ebben is lehet vmi. Savage-nak szoktak extrém
> bajai lenni :-)

S-el kezdodo nevu kartyaktol (S3 *, SiS stb) mentsen meg az isten.
Meg N-esektol (neomagic, meg volt meg valami N-es, mi is, nem jut az
eszembe, pedig olyan szupi cucc lenne amugy, ha mukodne...).

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu