[Mplayer-felhasznalok] zold kepernyo...

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Sun Oct 19 22:45:15 CEST 2003

Hali,

"Arpi" <arpi at thot.banki.hu> írta 2003-10-19 14:05-kor:
> egyertelmuen xv driver hiba, esetleg a kartyad szar.
Nem biztos, hogy a kártya. Nálam bizonyos mpeg vagy divx, már nem emléxem,
fájl csinál hasonlót, de utána permanensen elcsesződnek a kártya
regiszterei. Aztán ha elküldöm swsusp-al csicsisni, majd újraélesztem, akkor
megint megy. Persze az xvidix driver is eléggé resetel sok regisztert, de
nem eleget, hogy a swsusp lépést kihagyjam ilyenkor...
Al3x-nek már adtam mintát, nem tudom letöltötte-e, de mplayerhq incomingjába
nem tudtam felnyomni, mert az meg betelt, mert nem takarítják :-)

> vegyel egy normalis kartyat :)
A fentiektől függetlenül, ebben is lehet vmi. Savage-nak szoktak extrém
bajai lenni :-)

Üdv:Gyur!
----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu