[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV + g550

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Oct 13 22:13:35 CEST 2003

Hi,

> Mellesleg ez ugye a diszk alrendszerrõl nem szól semmit.
> Ha számolom,akkor mondjuk 720*576*24=kb.10Mbps a nyers videó folyam, de

lenne, ha 1 fps-el nezned. de!

720*576*24bpp*25fps=248832000=248MegaBitPerSec!!!

persze ez nem olyan sok, 29.625 MByte/s a jobb mai vinyoknal mar elerheto,
plane ha raid0-ba nyomod. igaz hogy egy ora alatt betelik egy 120 gigas :)

> a Pinncale mintha MPEG2-vel nyomulna (a kártyán harvderes
> támogatással).,

te meg mintha almodnal.
legalabbis a pinnacle pctv-n egy db sima bt878 chip van, ami soha az eletbe
nem tudott tomoriteni.

van ugyan a pinnaclenek egy usb-s tunerja ami mpeg2-be nyom (a Bungee) de az
q. draga. (60 korul). meg van a Deluxe is, ami meg dragabb, de az tud
dekodolni is hardveresen e svan rajta tvout.

> és mint írtam, szerintem tömörített fájl I/O megy

jah, csak szoftveresen tomoritett, kis felbontasban, szar minosegben.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu