[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV + g550

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Mon Oct 13 22:05:11 CEST 2003

> Nem értem. A Pinnacle azt állítja a website-ján, hogy megy a timeshift
> Windoze alatt még a "fapados PCTV"-vel is
> http://www.pinnaclesys.com/ProductPage_n.asp?Product_ID=6&Langue_ID=2
>
> A fapados PCTV rendszer követelményei szintén az előbb i weblap szerint:
> Minimum:
> Pentium III 500 MHz, Celeron 700 or equivalent AMD Athlon/Duron, 128MB
> RAM
>
> Recommended
> Pentium IV 1,8 GHz or Athlon XP1800+, 256MB

Mellesleg ez ugye a diszk alrendszerről nem szól semmit.
Ha számolom,akkor mondjuk 720*576*24=kb.10Mbps a nyers videó folyam, de
a Pinncale mintha MPEG2-vel nyomulna (a kártyán harvderes
támogatással)., szóval szerinte ma diszk I/O ennél jóval kevesebb.

Ezt egyébként még az én P-1 200MMX-em is tudja, méghozzá kb. 60..70% CPU
load mellett, unbuffered módban (PIIX IDE chipset MDMA 2-es módban,
32bites IO, 16-os multiblock-kal).
(hdparm  -tT -eredménye: cached: 80Mbps, unbuffere: 9.72Mbps, a
winchester  Maxtor 4D04H2

Dez még akkor max. 20Mbps, ami önmagában egyáltalán nem irreális egy
korszerű UDMA-s diszk-alrendszerrel, ha jól tudom.

és mint írtam, szerintem tömörített fájl I/O megy