[Mplayer-felhasznalok] Pinnacle PCTV + g550

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Mon Oct 13 14:55:34 CEST 2003

Hali,

"ZIEGLER Ga'bor" <ziegler at alpha.tmit.bme.hu> írta 2003-10-13 14:49-kor:
> 1. A tunerkártya "grafikus kimenetet generáló programként" viselkedik,
> mint mindenki más.
> RF jel -> tv-tuner kártya -> PCI busz -> CPU -> AGP busz -> g550 ->
> S-VIDEO kimenet -> video/RF átalakító (pl. egy videomagno) -> analóg TV
> RF bemenete
> Ez szerintem jól le is ülteti a számítógép sebességét a PCI-buszos duma
> maitt, tök fölöslegesen....
Vagy mégse, ha nem rgb32 formátumban hozod el a tunerkártyáról a képet, hane
yv12, i420, uyvy vagy amilyen formátumban a kártya adni képes, és a
videókártya meg "venni". Ekkor optimális esetben, ha van egy ilyen közös
nevező, akkor DMA-val kijön a tuner kütyüből az adat, és mehet egyből az agp
buszon a videókártyának, az meg majd hw-ből 1600x1200-ra scale-li neked, és
beteszi a backgroundba, mint nálam :-) (Legalábbis én szoktam olyat, hogy
mplayer -rootwin opcióját felhasználva TV megy háttérképnek, fg-ben meg
dógzok vmit :-)

Üdv:Gyur!
----------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]----------
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu