[Mplayer-felhasznalok] Irott DVD problema

Eőry Bence beory at vipmail.hu
Mon Oct 13 00:29:55 CEST 2003

Monday, October 13, 2003, 12:15:54 AM, you wrote:

SP> 1000%, hogy authorizálási hiba van az ifo-ban, és ezért nem megy a
SP> dolog. Sajnos, rengeteg az ócska másolat, pedig aki ért hozzá, az még
SP> DivX-ből is tud kiváló DVD-t csinálni, feliratokkal, chapterekkel, stb.
SP> A CSS hibát kizárnám, mert találkoztam már olyan koronggal, amin
SP> gyárilag nem is volt CSS.

szia,

Ez mind világos és egyet is értenék veled, de én nem nagyon
foglalkoztam még ilyen szinten a DVD-kel... Amúgy nem én "gyártottam"
a DVD-R-eket, úgyhogy nem is tudom, hogy valójába hol cseszhették el...
Viszont nekem azt mondták, hogy asztaliba simán megy mind2 lemez. CSS
amúgy szerintem sincsen rajta.

üdv,
Bence