[Mplayer-felhasznalok] Irott DVD problema

Szládovics Péter peti at szladovics.hu
Mon Oct 13 00:15:54 CEST 2003

Eory Bence írta:

> hello,
>
> Nalam is ugyanez van... Kiprobaltam.
>
> Szoval akkor valoszinuleg szarul "csinaltak meg" a DVD-R-t...
>
> Nah mind1, azert koszonom a segitseget...
>
> Amugy ha igy .vob -ok formajaba nezek meg egy filmet, akkor hogyan
> lehetne hozzatenni megis a feliratot (vobsub!!)?! Ugyanis most ket
> ilyen film van nalam az egyik az szinkronizalt, a masik viszont
> feliratos, amelyet siman kezel a PDVD win alatt...

Szia!

Következő a bug:
Ha pl. Smartripper nevű progival stream-rip-et csinál valaki, akkor be
lehet jelölni, hogy mely hang ill. felirat maradjon a vob-okban, a
többit kiszórja, de az IFO-t nem szerkeszti hozzá, nem is a dolga.
ifoedit képes új IFO gyártására a meztelen vob-ok alapján, csak meg kell
szerkeszteni a hang és a feliratstream nyelvezetének beállításait, ill a
VTS szektorokat kell javítani, hogy asztaliban is menjen.
Sőt, ha a nemkívánatos streameket, menüt, titleokat is az ifoedit szed
ki, akkor lesz 'jó' a film.
1000%, hogy authorizálási hiba van az ifo-ban, és ezért nem megy a
dolog. Sajnos, rengeteg az ócska másolat, pedig aki ért hozzá, az még
DivX-ből is tud kiváló DVD-t csinálni, feliratokkal, chapterekkel, stb.
A CSS hibát kizárnám, mert találkoztam már olyan koronggal, amin
gyárilag nem is volt CSS.
Üdv: Peti

--
Ezen üzenet vírusellenőrzésen esett át, és vírusmentesnek bizonyult.
MailScanner - szladovics.hu