[Mplayer-felhasznalok] Ati Radeon 9200

ZIEGLER Ga'bor ziegler at alpha.tmit.bme.hu
Sun Oct 12 12:53:33 CEST 2003

((Mivel ez már nem GeF4 MX440 kérdés, ezért más subject-et adtam neki)
Szabó Zé freemail wrote:

>A kártya linux támogatását nem ismerem,

Van aki konkrétan ismeri?

>de a DVI jól hangzik, nekem a matrox alatt ez vitte le a proci használatot 96%-ról 5-10%-ra!!

Ezt elhiszem, de ez gondolom csak spec. monitor (pl. LCD) esetén igaz,
mert elmarad a D/A/D átalakítás  (DVI = Digital Video Interface, míg a
VGA az analóg)?

>Ha jó a linuxdrivere, akkor mindenképpen ezt mint az nvidiát!

Ezt már Celtic is javasolta, a kérdés tehát pont ez: jó-e a linxu driver?

Az tény, hogy az ATI weboldalán vannak letöltehtő Linux driverek (dehát
az nVidia-n is vannak), ugyanakkor az RTFM szerint lehet, hogy csak VESA
módban tudom a TV kimenetet hergelni.

???

G.