[Mplayer-felhasznalok] MSI MS-8890 GEF4 MX440-8X kerdes

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Oct 11 12:34:00 CEST 2003

Hi,

> Persze nem hátrány, ha a kártya jó valamiben. :-))

kar hogy csak ebben jo.

> válaszolt kötözködés, meg általános nVidia fikázás  helyett.

ezt ugy mondod, mintha nem lenne alapja az altalanos nvidia fikazasnak.
elhiheted, hogy nem a logojuk nem teccik, melyebb oka van a fikazasnak.

> (Bár azok is olvasnák a Netiquettet, akik azt csak másoknak ajánlgatják,
> de maguk ezt nem teszik).

te meg a doksit, ahol az altalanos fikazas is reszletezve van.

> BTW, tudja valaki, hogy mekkora összeg mondjuk egy S-VIDEO -> Euro-SCART
> átalakító? Pusztán passzív kábel adapter kérdése (mintha hallottam volna

hat a scart csak egy csatlakozo, azon belul mehet composit, svideo es rgb
is. attol fugg a tvden/videodon melyik labak vannak bekotve.

> S-VIDEO->kompozit video átalakítóról) , vagy elektronika kell hozzá?

svideo->composithoz elektronika kell, a chroma csatornat bele kell
keverni a luma-ba, kulonben csak fekete feher kepet kapsz.
az mas kerdes, hogy a legtobb (de nem mind) svideo kimenetes kartya ezt
belul tartalmazza, tehat kepes belul keverni a 2 jelet es igy az svideo
csatlakozon composit jelet kiadni. ha ilyen a kartya, eleg a kabel hozza.

amugy ha mar tvout, en a helyedben nagyon meggondolnam a kartyat, a
legtobb tvoutos kartya ugyanis fuggetlen oszcillatort hasznal a tvouthoz
es igy szepen csikozik majd a tv kepe a vizszintes mozgasoknal.
(nem igazan lehet egy 720x576x24hz kepet kirakni mondjuk 800x600x50hz-re
mellekhatasok nelkul)  az interlaced kimenetrol nem is beszelve.
nem sok kartya tudja a tvoutot rasyncelni a BES-re, hogy ezt elkerulje.

de amugy vegyel nvidiat, mert megerdemled.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu