[Mplayer-felhasznalok] hauppauge pvr-250

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Oct 3 08:27:39 CEST 2003

Hi,

> Sziasztok!
> Vettem egy hauppauge pvr-250-es kartyat, ezt szeretnem beuzemelni. Mandrake
> 9.1 alatt. Letoltottem a v4l2-es patch-et. Beletettem a Mandrake 2.4.21-es
> kerneljebe. A kernel video eszkozok doksija alapjan letrehoztam a /dev/video
> stb eszkozoket. Illetve a modules.conf-ba beletettem a szinten a doksiban
> levo par sort nemileg modositva:
> options bttv card=80
> Nem igazan hozott eredmenyt.

nem csoda. mivel semmi koze a bttv-hez (nem bt8x8 chippes) :)

http://ivtv.sf.net

itt van driver meg minden. aztan olvasgasd.

> A http://bytesex.org/v4l/ es a http://www.exploits.org/v4l/ oldalakon
> kerestem kis sikerrel, mert ha jol ertem a dolgot, akkor mar nincs kulon
> driver a kartyahoz, hanem eleg a bttv belovese.

ez igencsak meglepne...
a bttv a bt8x8 chippes kartyakhoz valo, ezen eleve saa van, nem bt,
es nem csak ahhoz kell driver, ill foleg nem ahhoz, hanem az mpeg
encoderhez ami az ivtv chip.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu