[Mplayer-felhasznalok] hauppauge pvr-250

Toth, Bela (GECP) tothb3 at lihunnt1.light.ge.com
Fri Oct 3 07:41:07 CEST 2003

Sziasztok!
Vettem egy hauppauge pvr-250-es kartyat, ezt szeretnem beuzemelni. Mandrake
9.1 alatt. Letoltottem a v4l2-es patch-et. Beletettem a Mandrake 2.4.21-es
kerneljebe. A kernel video eszkozok doksija alapjan letrehoztam a /dev/video
stb eszkozoket. Illetve a modules.conf-ba beletettem a szinten a doksiban
levo par sort nemileg modositva:
options bttv card=80
Nem igazan hozott eredmenyt.  A dmesg egyebkent csak a drm (ami szerintem
inkabb kell matrox g550-es kartyamhoz ezt lattam hibazni). A /proc modules
kozott sem az i2c, es persze sem a bttv nem jelenik meg.
Manualisan betoltottem a i2c modulokat (core, dev, viapro). Ezekkel nem volt
gondom, de a bttv- modulnal mar igen (irq stb-t panaszkodott).
A http://bytesex.org/v4l/ es a http://www.exploits.org/v4l/ oldalakon
kerestem kis sikerrel, mert ha jol ertem a dolgot, akkor mar nincs kulon
driver a kartyahoz, hanem eleg a bttv belovese.
Aki tud modules.conf reszlettel szolgalni, vagy a kernelforditassal
kapcsolatban jo tanaccsal az ne tartsa magaba.
Kosz!
Bela

Ui:
Egy dobozos Matrox g550-es kartya menyit er a szabadpiacon, esetleg
erdeklodo?