[Mplayer-felhasznalok] gcc

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Mon Nov 3 22:00:28 CET 2003

Haliho! Arpi "jomunkasember" User,  Nov 3-n irtad ezt a cuccot:

#> legyen az aktualis gcc, aztan slussz.(Mert asszem a wine
#> cvs-nek meg az volt a heppje, hogy a 2.95-tel nem akart
#> lefordulni....Eh...)
#
#eleg sok wine cvst forditok es szepen m1 2.95.3-al

Nekem vmiert nem akart.Volt vele mas, sulyosabb gond is,
aminek az okara nem tudtam rajonni...Az alabbi erdekes jelenseg:
winex cvs
A /tools/wrc konyvtarban van egy ppl.l file (van meg egy .l
kiterjesztesu, annal ugyanez).Ennel mindig elakadt
a forditas.Vagyis nem ennel, de visszanezegetve, itt akadt el.
Az elejen van vagy 100 sornyi comment, ebben a commentben
talalt problemas dolgokat...Toroltem mind a 100+ sort, erre
lefordult...Ma sem ertem, a commentben (ugy tudom, C-ben
a /* a comment) hogy tudott lefordithatatlan dolgokat talalni.
Raadasul olyan dolgokat irt ki, amik benne sem voltak
a szovegben.Izgalmas...
(Ja, asszem ez nem gcc-gond volt, hanem flex vagy hasonlo
nevu prg hibaja.)
Utana jott, hogy a 2.95.4 20011002 (Debian release) nem akarta
leforditani a tobbit.Nem ertek a C programozashoz (mashoz sem),
igy eccerubb volt a 3.3-ast hasznalni.Amugyis hozzaszoktam
melohelyen a win alatti parajelensegekhez, ennek sem kutattam
kulonosebben az okat (kisfiu vagyok en ehhez), igy eleg volt,
hogy sikerult elharitani, okot nem kerestem.

#> #(nemtudom mashol hogy van, de debian -ba, legalabb is nalam mindig a
#> #3.3 az alap..)
#
#nekem a 'gcc' az a 2.95.3, es van mellette forrasbol felrakva
#gcc-3.2 meg gcc-3.1 (3.3-at meg nem tettem fel, minek...)

Nalam automatikusan frissul az apt-get-tel.
Szoval, ha eszembe jut uj csomagot feltenni, akkor
apt-get update, hogy ne a szazeves csomagokat akarja
feltenni, amik mar reg nem talalhatok, ez viszont
magaval hozza, hogy vagy 150M cuccot frissit minden
alkalommal...
Na mindegy, en vagyok a hulye, meg kellett volna tartanom
a telepito cd-t, mindig arrol felpakolni, amit akarok,
nem ftp-rol szedegetni.

#igy ./configure --cc=gcc-3.2 ha azt akarom tesztelni

Koszi, mar Gabu is emlitette a kornyezeti valtozo
beallitast, akkor ez a masik modszer.Valoban jobb,
mint atirogatni a gcc.real filet :)
(Hmm, az is lehet a gond, hogy ccache is van a gepemen,
talan az kavar be.)

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu