[Mplayer-felhasznalok] gcc

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Nov 3 12:35:49 CET 2003

Hi,

> Ennel csak a Mandrake volt kellemetlenebb, kb. a 8-as verzio
> ota a 2.96-os volt az alap.Ugy, hogy a 95-ost el sem lehetett
> erni :((((( Maradt a 3-as sorozat...
> Debianban legalabb a 95-os elerheto.
> Hmm, most nem tudom hogy csinaltam, de asszem van egy gcc.real
> meg cpp.real nevu file.Ebben szepejn atirtam, hogy melyik
> legyen az aktualis gcc, aztan slussz.(Mert asszem a wine
> cvs-nek meg az volt a heppje, hogy a 2.95-tel nem akart
> lefordulni....Eh...)

eleg sok wine cvst forditok es szepen m1 2.95.3-al

> #(nemtudom mashol hogy van, de debian -ba, legalabb is nalam mindig a
> #3.3 az alap..)

nekem a 'gcc' az a 2.95.3, es van mellette forrasbol felrakva
gcc-3.2 meg gcc-3.1 (3.3-at meg nem tettem fel, minek...)

igy ./configure --cc=gcc-3.2 ha azt akarom tesztelni

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu