[Mplayer-felhasznalok] film vagas utan csuszik a hang

Toth, Bela (GECP) tothb3 at lihunnt1.light.ge.com
Thu Jan 23 12:14:33 CET 2003

Sziasztok!
Ujra fel szeretnem tenni a kerdest (legfeljebb nem kell leveleznem tovabb a
listan :-) ):
****
Van egy divx filmem ~1300 mega meretben amit el akartam darabolni ket
reszre.
A mencoderrel siman el is tudom vagni, a gond ott van, hogy a film elso
daranjanak vege fele megcsuszik a hang.
Hibauzenet nulla. A teszt kedveert probaltam ujraindexelni (force modban
is),
ujrakodolni a teljes filmet, de ennek oromere a teljes filmben megcsuszik a
hang.
****
A kerdesre kapott valasz nem igazan segitett (elotte jo volt a film).
Viszont, ha atkodolom (vagom), akkor van nehany ugras a kodolas inditasakor
(nem tudom hogyan irjam, arra gondolok, hogy a kodolasi folyamat kijelzo sor
egy uj sorban folytatja a kodolast.)
Mivel probaljak darabolni? Probaljam az avimerge-t?
Kosz!
Bela