[Mplayer-felhasznalok] negy-harom

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Tue Jan 21 17:04:47 CET 2003

On 18 January, mplayer-felhasznalok-bounces at mplayerhq.hu wrote:

{ > mencvcd dino -w /cdrom/Dino.avi
{ Errol a -w opciorol nem is tudtam. En inkabb atirtam a scriptben hogy
{ az -a opciot vegye figyelembe sima VCD-nel is es ugy jo vo't.
{ > assuming 4:3 display aspect!
{
Bocs. Kezdő vagyok az mplayerhez, és hülyeséget írtam.
Tehát az eredeti film kb. 1:3 képarányú. Erre nem találtam utalást sehol.
Az mplayer remekül beállítja a monitoron ezt a képarányt.

 -w kapcsolóval ténylegesen 9:16 jött létre. A számokat írtam rosszul.

Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -