[Mplayer-felhasznalok] film vagas utan csuszik a hang

nkvvf vvfnk at mav.hu
Mon Jan 20 08:03:10 CET 2003

Hello !

>A mencoderrel simán el is tudom vágni, a gond ott van, hogy a film első

>daranjának vége felé megcsúszik a hang.
A vágás elött jó volt a hang ?

Eddig csak az mplayert hasznaltam.
Kodolast vagast win alatt csinaltam eddig, de hasonlo hibam akkor volt
(masodik resznel csuszik a hang), ha nem keyframe-nal lett szetvalasztva
a film.

Az elso resz pedig csak akkor csuszott meg, ha nem "direct stream"-kent
lett kiirva.

Bocs, ha itt ez nem allja meg a hejet, mivel nem linux es mpencoder
specifikus, hanem altlanos tapasztalat.

Sziasztok!

Tamas

Ui: Bela bacsi nem is dicsekedtel, hogy ilyeneket is csinalsz. Majd
esetleg ezugyben irj maganba. :)