[Mplayer-felhasznalok] film vagas utan csuszik a hang

Toth Bela tothb1 at freemail.hu
Sun Jan 19 17:27:57 CET 2003

Sziasztok!
Van egy divx filmem ~1300 mega méretben amit el akartam darabolni két részre.
A mencoderrel simán el is tudom vágni, a gond ott van, hogy a film első
daranjának vége felé megcsúszik a hang.
Hibaüzenet nulla. A teszt kedvéért próbáltam újraindexelni (force módban is),
újrakódolni a teljes filmet, de ennek örömére a teljes filmben megcsúszik a
hang. (Csak egy tátogásnyit csúszik, de azt legalább a film végéig :-) )
Mivel próbáljak darabolni?
Kösz!
Bela