[Mplayer-felhasznalok] Audio, video frame masolas

Khiraly Kalman khiraly at cia.hu
Sat Jan 18 21:19:27 CET 2003

Hi!

Sok probalkozas aran elorebbjutottam:
-dumpaudio  -val ha kinoymom elotte akkor utana mar muxik a -audiofile.
Viszont masik problema az az hogy a kep es a hang el van csuszva.
A -delay opcio(mplayerrel lejatszva) hatastalan, mencoder meg nem veszi be.
A -audio-delay az eltolja(mencoderrel) a kep-hang szinkront, de eleg
furcsan:
-audio-delay 0.0 es -audio-delay nelkul nem ugynaz az eredmeny!
(tehat kb 1 masodperces durva csuszas lesz belole.)

Elmeletben: a video-t a hanghoz kepest ha el akarnam tolni, akkor ujra
kene kodolni?(-lameopts -sel)?
Es ezert vann az a -asudio-delay opcio a mencodernek?(hogy csak a
fejlecben irja at) vagy abszolut felreertem?

Szal nem jutottam nagyon elorebb, mert ezt csakis _PROBALKOZASSAL_ lehet
beloni.(marrmint a kep-hang szinkront, es ez nagyon lassu, mindig
ujrakodolni, letorolni, stb, stb)

Es miert nem ugyanaz az eredmeny -audio-delay 0.0 -gyel es -audio-delay
nelkul???

Koszonom.

Khiraly