[Mplayer-felhasznalok] elvalaszto kep

Janos.Zana at elfiz2.kee.hu Janos.Zana at elfiz2.kee.hu
Thu Jan 16 15:01:30 CET 2003

Már beletörődtem, hogy a filmeket csak két lemezre tudom másolni
(CD-íróval, asztali DVD számára írok lemezeket VCD formátumra -
önmagamnak), és a második lemezre csak négy-öt perc kerül. Sajnos, a
mencvcd nem kérdez semmit sem. Meg lehet-e oldani, hogy az első lemez
végére beillesszek egy képet (akár mozgókép is lehet), hogy
"rakd be a következő lemezt, amelynek felirata: Micimackó 2"?

Más. Meg lehet-e oldani a mencvcd-vel, hogy egyszerre két filet írjon
lemezre? (Akár három lemezre két filet). Üdv, János

Key fingerprint = C4 F1 E6 BD BD 77 D8 C4  22 54 B6 1E E5 53 FF A8
- - -   Good rest to all that keeps the Jungle Law!  (Kipling)  - - -