[Mplayer-felhasznalok] elvalaszto kep

Veres Imre imre.veres at online.hu
Thu Jan 16 15:21:37 CET 2003

2003-01-16, cs keltezéssel Janos.Zana at elfiz2.kee.hu ezt írta:
> Már beletörődtem, hogy a filmeket csak két lemezre tudom másolni
> (CD-íróval, asztali DVD számára írok lemezeket VCD formátumra -
> önmagamnak), és a második lemezre csak négy-öt perc kerül. Sajnos, a
> mencvcd nem kérdez semmit sem.

En nem ertelek. Miert akarod megkerulni a problemat a megoldas helyett?

Lehet, hogy nem figyeltem eddig, de nekem keves infot irtal vagy
legalabbis rossz oldalrol fogtad meg es/vagy rosszul kerdeztel. Mi a
cel? Nem az, hogy van egy filmed, amit szeretnel kiirni SVCD formatumba
egy CD-re? Ha igen, akkor miert akarod ket cd-re kiirni ugy,hogy a
masodikon csak nehany perc van es miert kinlodsz ezzel a kep-dologgal?

1. Miert nem modositasz a bitrate-en?
2. Miert nem nezel bele a mencvcd-be (ez csak egy script, es ha latod
mit csinal, at tudod irni).

> Más. Meg lehet-e oldani a mencvcd-vel, hogy egyszerre két filet írjon
> lemezre? (Akár három lemezre két filet)

Ezt hogy erted?

S.