[Mplayer-felhasznalok] full kepernyos lejatszas problema

jagodek at ginger.moe.szote.u-szeged.hu jagodek at ginger.moe.szote.u-szeged.hu
Wed Jan 15 23:30:09 CET 2003

On 15 Jan 2003, Veres Imre wrote:

> Nekem meg van egy kocsim, es neha nem indul. (talan jo volna megirni,
> hogy milyen vo, ao, mit jatszol le, mellekelni mplayer -v kimenet; stb.
> Legyszi olvasd el a Documentation/Hungarian/Bugreports.html-t es
> aszerint probalj hibat jelenteni.)

Rendben van elnezest ebben meg nincs gyakorlatom. Egyebkent barmit jatszok
le sajna ez van.

> Hasznald azt... ha csak nem kell valami extra feature, ami csak az
> ujakban van benne.

Eso utan koponyeg sajna ;)

> Ha az Athlon 1500-odra is kiirja, akkor erdemes elolvasnod a sebessegrol
> szolo reszt a doksiban, es az abban foglaltakat elvegezni. Ha meg mindig
> nem lesz jobb, akkor az Athlont vidd vissza a boltba es kerj helyette
> masikat. Egyebkent ez a too slow elojon meg viszonylag gyors gepen is
> szar hangkartyadriverrel (pl. nekem Duron800-zal es alaplapi AC97-essel
> csinalta egy darabig), szar videokartyadriverrel meg meg inkabb.

Azt hiszem felreertettel, nem az athlonnal van a gond, hanem a cel366-tal
:)

> A forrasban kikapcsolhatod a hibauzenet kiirasat, de ettol a lejatszas
> nem lesz gyorsabb....

Rendben koszi.

Binarisbol tettem fel mert lusta voltam forditani.

> SiX

Egyebkent nalatok nincs ilyen gond ?

jagodek