[Mplayer-felhasznalok] full kepernyos lejatszas problema

Veres Imre imre.veres at online.hu
Wed Jan 15 19:48:54 CET 2003

2003-01-15, sze keltezéssel jagodek at ginger.moe.szote.u-szeged.hu ezt
írta:
> Volna egy kis problemam. Feltettem a legujabb rc2-es release-t
> (cel366/voodoo3000/sarge), binaris csomagbol es amikor full kepernyore
> raknam a filmet, akkor tovabbra is csak az eredeti meretben jatsza tovabb,
> habar a kepernyo maradekat feketen lefedi.

Nekem meg van egy kocsim, es neha nem indul. (talan jo volna megirni,
hogy milyen vo, ao, mit jatszol le, mellekelni mplayer -v kimenet; stb.
Legyszi olvasd el a Documentation/Hungarian/Bugreports.html-t es
aszerint probalj hibat jelenteni.)

> A korabbi pre-release-ekkel nem volt ilyen gondom.

Hasznald azt... ha csak nem kell valami extra feature, ami csak az
ujakban van benne.

> Meg egy kerdes hogyan lehet letiltani a neha felbukkano 'Your system is
> too slow' hibauzenetet? Ugyanis baromira zavaro.

Ha az Athlon 1500-odra is kiirja, akkor erdemes elolvasnod a sebessegrol
szolo reszt a doksiban, es az abban foglaltakat elvegezni. Ha meg mindig
nem lesz jobb, akkor az Athlont vidd vissza a boltba es kerj helyette
masikat. Egyebkent ez a too slow elojon meg viszonylag gyors gepen is
szar hangkartyadriverrel (pl. nekem Duron800-zal es alaplapi AC97-essel
csinalta egy darabig), szar videokartyadriverrel meg meg inkabb.

A forrasban kikapcsolhatod a hibauzenet kiirasat, de ettol a lejatszas
nem lesz gyorsabb....

SiX