[Mplayer-felhasznalok] full kepernyos lejatszas problema

jagodek at ginger.moe.szote.u-szeged.hu jagodek at ginger.moe.szote.u-szeged.hu
Wed Jan 15 19:30:59 CET 2003

Sziasztok!

Volna egy kis problemam. Feltettem a legujabb rc2-es release-t
(cel366/voodoo3000/sarge), binaris csomagbol es amikor full kepernyore
raknam a filmet, akkor tovabbra is csak az eredeti meretben jatsza tovabb,
habar a kepernyo maradekat feketen lefedi.

Hasonlo problemam van az rc1-es release-el, egy (athlon XP 1500/nvidia
Gf400 official nvidia drivererrel/sarge), de ott ha nem a gmplayerrel
hanem  'mplayer film.avi' -kent inditva meg kirakhato full-ra. Az rc2-ben
mar igy sem.

A korabbi pre-release-ekkel nem volt ilyen gondom. Kerdes nalam van valmi gond,
vagy masnal is jelentkezett-e hasonlo?

Meg egy kerdes hogyan lehet letiltani a neha felbukkano 'Your system is
too slow' hibauzenetet? Ugyanis baromira zavaro.

jagodek