[Mplayer-felhasznalok] 2 kicsi hiba (?)

VERTIKE Laszlo vlaszlo at agria.hu
Wed Jan 15 15:53:45 CET 2003

Udv minden kedves listatagnak!

A listaarchivumokban probaltam kutakodni, de nem sikerult kideritenem,
ismert-e a problema:

mplayer -playlist blabla -rootwin -vo xv parameterekkel futtatva az
mplayer-t a blabla playlistben szereplo elso video lemegy rendesen, de a
masodik lejatszasakor semmi nem jelenik meg a rootwindow-on, egeszen
addig, amig valami mas program nem nyit / mozdit meg ablakot.

Környezet:

2 gepen probaltam, mindketto Debian woody

Az egyikben 466-os celeron, es MGA-550 van, a masikban 566-ol celeron es
SiS630-as integralt VGA vezerlo. Xfree86 4.1.0 az X server. Window
manager altalaban windowmaker, de icewm-el es window manager nelkul is
ugyanaz a problema. Ugyanaz a jelenseg, akar gcc-2.95.4-el, akar
gcc-3.0.4-el probalom forditani. Ha -vo x11-et hasznalok, akkor jo, de
akkor meg -fs helyett -vop resize -zoom -xy 1280 kellene, ekkora
procival nem jo jatek :-)

Kerdesem: Mas disztribuciokkal, mas (frisebb) X-el tudja valaki ezeket
reprodukalni?

A masik "nyugom":
-playlist -vo xmga -fs -rootwin eseteben a kep nem lesz teljes
kepernyos, csak a bal felso sarokban megy a lejatszas eredeti meretben,
bar az egesz root window elszinezodik. A masodik filetol kezdve me'g
mindig nem egesz kepernyos, de a kep atvandorol a kepernyo kozepere,
raadasul felmaszik az ablakok fole :-)

Udv,

Vertike Laszlo

ps: Ha valami lenyegeset kihagytam volna, kerlek cc-zzetek kozvetlenul,
mert digestben kapom a listat.