[Mplayer-felhasznalok] Elbaltazott CD-image

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Wed Jan 15 14:11:49 CET 2003

Hali,

"Christian Hamar" <krics at linuxforum.hu> írta 2003-01-15 13:50-kor:
> fileneve.iso) Aztan azt kimasolod vagy mittomen :) Miutan kimasltad,
> hozzamasolsz meg cuccot, aztan felirod ujra.
krics-krics-krics... De hamariberkenye vagyol te! :-)
Ha már okosat nem mondasz, legalább hülyeséget ne terjesszél :-)
Ha az a .bin egy vcd/svcd-hez tartozó cuccos, akkor azt nem lehet .iso-vá
konvertálni semmivel! Ti. ha vcd/svcd/audio CD-t írsz, akkor nem 2048 byte
adat van egy szektorban, hanem 2342. Spéci mpeg stream, stb...
De pl. mplayer-el tud csinálni streamdump-ot, és vhogy több fejezetes filmet
ír mondjuk az svcd-jére, azt meg tudja csinálni...

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.          /      Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg   /    - Mibe, hogy 120-szal is be tudjuk