[Mplayer-felhasznalok] Elbaltazott CD-image

Christian Hamar krics at linuxforum.hu
Wed Jan 15 13:50:48 CET 2003

> Nem tudtam előre, hogy kérni fog egy második CD-lemezt. De kérte. Ekkor
> merült fel bennem, hogy 81 Mbyte miatt egy egész lemezt elhasználjak?
> Amikor oda lehetne rakni mégegy filmet? De nem tudom, hogy lehet-e.
> Ki lehet-e bontani az image-et, és hozzátoldani valamit?

Nos. Nemtudom hogy .bin formatumba lehet-e felmountolni, de sztem nem.
Javaslom a 'bchunk' nevezetu programot. Ezzel attudod konvertalni a .bin
-eket .iso -ba. Ezutan mar feltudod mountolni (mount -t iso9660 -o loop
fileneve.iso) Aztan azt kimasolod vagy mittomen :) Miutan kimasltad,
hozzamasolsz meg cuccot, aztan felirod ujra.

Udv.
-kRiX-