[Mplayer-felhasznalok] mi az a masolasvedelem?

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Fri Jan 10 13:57:47 CET 2003

2003. január 10. 13:49 dátummal Arpi ezt írtad:

> heh?

Hát úgy értettem, hogy nem tudom, csak érzem, hogy így van. De most, hogy
világosan leírtad, már tudom is. Ez akkor azt jelenti, hogy megint lesz egy
kódolás, azt valaki megint megtöri, őt szépen beperelik, de ha már megvan a
törés, akkor lehet íni új dekódolót from scratch, ami már nem törés, és akkor
kész (valamikor legalábbis vmi ilyesmit írtál a libdvdread-re asszem, hogy az
már nem volt illegál), adtunk a szarnak egy pofont. (ja nem! 1 újabb gimis
srác megy a bíróság elé)

Tib