[Mplayer-felhasznalok] mi az a masolasvedelem?

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Fri Jan 10 13:01:17 CET 2003

es mire jo?

http://index.hu/tech/ihirek/?main&115197

Es hogy a szarba raknak mondjuk egy mp3-ba másolásvédelmet? Vagy most hülye
vagyok? De a cp parancs csak nem akad ki tőle? Vagy ez streamekre vonatkozik?
Ha igen, akkor viszont jól gondolom, hogy vagy le se fogja tudni játszani az
mplayer, vagy ha lejátsza, akkor le is fogja tudni menteni?

Tib

Ui: én úgy gondolom, hogy elvi akadálya van annak, hogy ezt rendesen meg
lehessen csinálni, persze bizonyítani nem tudom.

Ui2: ez OT?