[Mplayer-felhasznalok] g400 vs g450

Gemes Tibor tib at i-trade.hu
Tue Jan 7 19:42:50 CET 2003

2003-01-07, k keltezéssel Arpi ezt írta:
> igen... egyelore.
> de vard ki a veget, ha lesz vegre idom + kedvem + gepem akkor befejezem a
> crtc2 supoprtot mga_vid-be, es akkor teljesen fuggetlen lesz a 2 head.
> a -vo mga a 2. headre teszi hw scalezva a kepet, mig az elso head szinten hw
> accelesen csinalhat akarmit, textmode, X stb, akar kvekezhetsz is rajta.
> persze ez csak g400-al fog mukodni :(

Uhh, nehéz, nehéz... mert nekem kell a gape, az asszony/gyerek nézné a
filmeket, és a haver meg vinné az egyik kártyát... :)

> tv-t matroxfb vagy X-es dualhead hajtja?

Van az X-nek dh? matroxfb.

> a crtc2 (a tv-re meno DAC) 50 vagy 60 hz-n van hajtva?

Hogyan tudhatom meg? rémlik, hogy az nv-vel gyors mozgásoknál zavaró
vízszintes csíkok voltak, itt nem nagyon láttam ilyet, de mégis mintha
lett volna, de közel se olyan zavaró...

> cvs-el is?

már csekkelem kifele, láttam az előző mélt, uhh lejött, megy a fordítás.