[Mplayer-felhasznalok] g400 vs g450

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Tue Jan 7 19:29:42 CET 2003

Na most megírom a tapasztalatomat jól. Mármint hogy szerintem miben
különbözik a két kártya. Már ha valakit érdekel.

A g400 tv kimenete hardveresen gyorsított lehet, így pl 500-as
celeronnal tökéletes tv képet lehet elérni. Mondjuk 720x576-ban. Ekkor
persze karakteres konzolt még lehet használni, de ijesztően
lasssssssúúúúúú.

A g450 tv kimenete nem gyorsított, így egy jóval erősebb procival kell
rendelkezni.

Ha van erős (>1G) proci, sztem jobb vétel a g450 mert azzal lehet a tv-n
mplayert és az első fejen meg X-et együtt futtatni.

Ha egy egyszerűbb gépen tv kimenet a lényeg, akkor csak a g400 jöhet
szóba.

Tib

Ui:
tényleg csomó procit elvisz az expand: -vop expand=720:576,scale=720:-2
kb 40%, míg expand nélkül 25%. A video codec cpu usage mind2 esetben 5%.
A -dr nem segít.