[Mplayer-felhasznalok] g400 tvout

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon Jan 6 23:02:36 CET 2003

Hi,

> Mármint hogy ez a rész a manuálból "Próbálj más felbontást választani a
> menûbõl, és/vagy játssz az fbset-tel." ?

jah kb...
mintha lenne vmi script erer ami kikapcsolja kurzor meg torli kepernyo
elotte

> [...]
> rajta. Mindenesetre most úgy néz ki, mintha underscan lenne. Persze nem
> az, mert ha nem törlöm le a konzolt, akkor látom, hogy van ott még betû,
> tehát férne jobbra is balra is. grrrr

> Aha. Abban reménykedtem, hogy ha g400, akkor független lesz .S hardveres
> gyorsítás is lesz, így miközben X-et is használok 10%-ot visz csak a
> prociból a mplayer. .gy viszont nekem kb ugyanannyit ér a g450, mint a
> g400. (azért még játszok vele, mert már nagyon itt toporog 1 ismerõs,
> hogy "ugye nem megy jobban, ugye nem, mert akkor elviszi :)
>
> Btw a dfbmga az jó valamire? Nekem meg se szólal. A
hat elvileg az lenne a csucs, ugy csinalna hw gyorsitast tv-n hogy kozbe nem
csereli meg a fejeket, csak nem nagyon mukodik senkinek (2 embernek igen, de
meg en se birtam eletre lehelni). ja es X azzal se megy egyutt.
szal a gyorsitassal igy nem sokra mesz az 1. fejen

> tech/directfb.txt-ben le van írva, hogy hogyan installáld a directfb-t,
> meg hogy van a -vo dfbmga, de hogy azt hogyan lehet paraméterezni
> ezazamaz, azt hol lehet megtalálni?
rtfs :)

> Ezt csinálja a TVout/independ?
jah

> Ps. juteszembe igaz, ha leszedem a sok flikkflakkot vop, meg pp meg
> miazmás a config fájlban, ami még bennefelejtõdött, akkor kb 30%-35%-ot
> visz az 1.6-os P4-bõl a szoftveres skálázás 720x576-ra
olyan sokat?

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu