[Mplayer-felhasznalok] g400 tvout

Gemes Tibor tib at i-trade.hu
Mon Jan 6 22:51:54 CET 2003

2003-01-06, h keltezéssel Arpi ezt írta:

> jah, ez nooooooormaaaaaalis... RTFM?

Mármint hogy ez a rész a manuálból "Próbálj más felbontást választani a
menűből, és/vagy játssz az fbset-tel." ?

Van egy scriptecske, ami hangolná az fbset beállításait (matroxfbtune),
de mintha arra nagy ívben tenne a tv, ui meg se mozdul. Mármint a kép
rajta. Mindenesetre most úgy néz ki, mintha underscan lenne. Persze nem
az, mert ha nem törlöm le a konzolt, akkor látom, hogy van ott még betű,
tehát férne jobbra is balra is. grrrr

> kb.

Aha. Abban reménykedtem, hogy ha g400, akkor független lesz ÉS hardveres
gyorsítás is lesz, így miközben X-et is használok 10%-ot visz csak a
prociból a mplayer. Így viszont nekem kb ugyanannyit ér a g450, mint a
g400. (azért még játszok vele, mert már nagyon itt toporog 1 ismerős,
hogy "ugye nem megy jobban, ugye nem, mert akkor elviszi :)

Btw a dfbmga az jó valamire? Nekem meg se szólal. A
tech/directfb.txt-ben le van írva, hogy hogyan installáld a directfb-t,
meg hogy van a -vo dfbmga, de hogy azt hogyan lehet paraméterezni
ezazamaz, azt hol lehet megtalálni?

> ha a crtc2-t meg atiranyitod a monitorra akkor fuggetlen lesz, de a
> monitoron nem lesz hw gyorsitas igy az lassu lesz (nagyon!).
> (de fuggetlen :))

Ezt csinálja a TVout/independ?

Tib

Ps. juteszembe igaz, ha leszedem a sok flikkflakkot vop, meg pp meg
miazmás a config fájlban, ami még bennefelejtődött, akkor kb 30%-35%-ot
visz az 1.6-os P4-ből a szoftveres skálázás 720x576-ra