[Mplayer-felhasznalok] g400

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Sun Jan 5 22:37:21 CET 2003

Uhh, lecseréltem a g450-emet egy g400-ra, hátha mégjobb lesz.

Hol találok arról leírást kicsit részletesebben mint a video.html, hogy
hogyan legyen X és tv-out, függetlenül, meg ilyenek.

Most ha követem a leírást nekem amikor lefuttatom a matroxtv scriptet,
akkor szanaszét esik a kép, egy CTRL+ALT+F1 CTRL+ALT+F7 páros rak csak
rendet.

A lejátszáskor a tv-re csak akkor megy a kép, ha nem X-et használok. Ha
X is van, akkor az X-en megy  a lejátszás.

Na mondjuk még csak 20 perce megy az egész, holnap még játszok vele
egy-két kört.

Tib