[Mplayer-felhasznalok] MPlayer fagyas

n13 n13 at freemail.hu
Sun Jan 5 19:54:50 CET 2003

Sziasztok

Érdekelne hogy találkozott mas is ezzel a problemaval...
Rendszer Debian woody rendszeresen frissitve, csak stable (2.4.20 kernel)
mplayer 0.60 -al minden  rendben volt X alatt haszbalom (KDE2, Icewm)
amiota feltettem a 0.90rc1-et azota kezdodott hogy a filmek vegen
ha ESC-el szeretnek kilepni kiirja hogy az MPlayer osszeomlott, hibas ram
ill. rossz fordito stb , de core dumpot nem csinal.
Azota forditottam 0.90rc2-t, ill tegnap felraktam cvs-bol.
A hiba ugyan az de nem mindig jon elo lehet hogy egy filmnel csak harmadjara.
Lett ugyan a gepbe + memoria teve 256M most van 448M
de lefuttatam a memtest-et es nem talat hibat.
Egyebkent semelyik program nem szokott lefagyni a rendszer nagyon stabil.
Én a gcc-re gyanakszom
a gcc- 2.95.4 20011002 (Debian prerelease) lehet hogy meg kene probalkoznom
a 3.1-el

Talakozott mar valaki a fenti hibaval vagy csak en vagyok ilyen szerencses?
egyebkent igy forditottam:

./configure --with-win32libdir=/usr/local/lib/win32 --enable-gui
--enable-debug=3 --with-reallibdir=/rp9codecs --enable-qtx-codecs

--
Tisztelettel:
n13