[Mplayer-felhasznalok] G400 DH elado?

Kis Gergely kisg at lme.linux.hu
Sat Sep 7 15:11:37 CEST 2002

On Fri, Sep 06, 2002 at 02:19:55PM +0200, Toth Csaba wrote:
> Hi!

> Eleg remenytelen, de azert megkerdem: van valakinek itt G400 DH elado?
> Esetleg Max?
http://www.ebay.de -> search -> g400 dh

En itt vettem a Marvel G400-amat, meg a Notebookomat is.
A haver meg egy g400 dh-t a mult heten.

Ket szopas van vele:
	1. nem minden nemet kollega hajlando elkuldeni kulfoldre, ezt
mindenkeppen nezd meg, illetve beszeld meg vele.
	2. hosszu ido a posta (3-4 het is akar), es a vamot ki kell fizetni.
             Azonban nekem a Marvel meg igy is megerte. Joval olcsobb volt,
		mint Mo-n.

Egyebkent a Rainbow Runnereiket is dobjak ki a germanok, mert asszem nincs
hozza XP driver... legalabbis ez volt az egyik leirasban az ebayen.

Udv,
kisg