[Mplayer-felhasznalok] OT picit - Milyen hardware-t?

Fifi haller at freemail.hu
Fri Sep 6 22:05:49 CEST 2002

Hello!

On Fri, 06 Sep 2002, l4mer|E <l4mer at lamer.hu> wrote:

> msi szar intel architekturahoz.

Jo akkor ra sem nezek MSI-re ;)

> amd only

> 41 nap uptime egy otthoni geptol nem rossz, ha figyelmbe vesszuk, hogy
> aktivan jatszom. (quake1,2,3;wolf rendszeresen es wine(x)-ben hl, cs, es
> ugy altalaban minden quake3 motorra epulo jatekot kiprobalok ami nem
> jelenik meg linuxra :)
>
> video enkodolasban pedig 1.6 amd legalabb 25-30%-ot ver northwood 1.6p4-re
> dontsd el.
>
> http://www.freeweb.hu/fakenick/AMD_vs__INTEL.html

Valami hasonlot latok a
http://www.tomshardware.hu/cpu/02q2/020506/index.html cimen is ... de Arpi
most gyozott meg, hogy jo lesz nekem az intel is RDRAM-mal spekelve.

Na meg elso gep es ugye az "'okos' Intel funok" hatasara ez olyan sikk,
hogy intel procim lehet ;)
(No flame viccelodtem :)

> nem, de ha talalsz kettot, ertesits! :)

Te leszel az elso :)

Bye, Fifi

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.