[Mplayer-felhasznalok] nvidia

Gabucino gabucino at mplayerhq.hu
Thu Sep 5 23:21:40 CEST 2002

Tisztara jo, az elobb mar epp kerestem hogy hol lehetne egy nvidia
flamet beszurni, kosz! :)))

> Méghogy szar?!!! Nemigaz !!!!
Nem szar, fos. Hig. (ennyit errol a listarol;)

> A Quake3 sokkal gyorsabban indul el rajta linux alatt mint windózon.
:DDDDDDDDDDDD
Ezt hanyszor olvastad el? ;)

> A leírásokat nézegettem, és az nvidia drivert a legkönnyebb felrakni linux
> alá.
rpm -ivh XFree86 ebben nem ertem mi a bonyolult :)
Meg forrasbol is csak 'make World install' a kiadando parancs

> Az Nvidia azért is lehet el?nyös mert a drivere(glx motorja sem) nincs
> bedrótizva az XFree-ba, így könnyen frissthet?.
Miota quake lista ez?

Egyebkent poen: gef2 xv-je is vagy 1.5-2x lassabb mint G400 xv-je, es
akkor a G400 mga_vid-jet hagyjuk is ;))

Tesztkornyezet:
AMD K6/2-428+G400+ALi > AMD K6/2-500+Gef2mx400+VIAmvp3

Igen, jol teccenek latni az alaplapok tipusait es a MHz-eket.
Aki nem hiszi az http://mplayerhq.hu/~gabucino/bench

Tegnap mar ugy ki akartam vagni gepembol nvidiasukkat hogy... De akkor
a masik K6-ba kenytelen lennek Trident 8900-at tenni, mert a
magassagosszentseges nvidianak az ALi az mar nem is alaplap (fagyi)

--
Gabucino

/ Worshipping Niedermayer 4ever /
"Do you always look at it encoded?" (C) D. R. F.
"minden lehet. ez nem." (c) A'rpi