[Mplayer-felhasznalok] svgalib in 0.5

b0rg qw3r steve at lamer.hu
Fri Sep 6 01:38:28 CEST 2002

Sziatok!

nagyon erdekesnek talalom, hogy legutobb -vo svga a 0.5-os release-eknel
mukodott nekem. nem tudom masok eszrevettek-e. nekem azota nem megy.
hibat igazabol nem ir ki viszont a film (mpeg) lejatszasa 300%korul
terheli a procit svgalibet hasznalva a megjelenitesre. radasul nem is
jelenit meg semmit, csak allokalja maganak a 7-es consolt es ha elotte nem
volt x inditva akkor blank screen, ha volt akkor az xrootwindowjaban
lathato kepet villogattja sokfele szinben.
(ez eddig egy egy nagyon preciz bugreport ;-) bar szerintem szo sincs
bug-rol.

a doskiban nem talaltam semmi ide vonatkozot.

amit jelenleg hasznalok: mplayer 0.9-pre7, sgvalib 1.4.3-10, debian sarge,
	videokartya: s3trio64v+ (1024k), vbe 1.2, cpu: p200mmx

tudom elege tre' configuracio de ez van. 0.5-nel szep volt, jol. :)

esetleg szukseg van exrta opciokra?
amit en hasznalok (es ehhez koze lehet): -bpp 16

ha azt akarod irni, hogy hasznaljak -vo x11-et azt kosznom, de kimeld meg
leveliras faradalmaitol, neked is jobb, en is tudom :)