[Mplayer-felhasznalok] ATI Radeon 8500 LE +1 kerdes

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Wed Oct 30 10:48:25 CET 2002

Hali,

"Mezei Zoltan" <mz269 at hszk.bme.hu> írta 2002-10-29 19:49-kor:
> A Radeon 8500 LE megy jol mind VIA mind SiS chipsetes alaplapokkal.
> VIA-val Epox EP8KHA+-szal probaltam, SiS730-as volt ECS markaju, nem tudom
> a fantazianevet. Mindketto jol es stabilan ment.
A probléma nem abban leledzik, hogy megy-é, vagy nem-é. Hanem, hogy a
DualHead-ot is ki tudom-e rajt. használni ilyen alaplappal? Mármint DualHead
alatt nem azt értem, hogy még1 monitort akarok rádugni, hanem a TVkimenetet
feléleszteni. Mert a radeon.o drm kernel modul szépen kiírja loadkor, hogy
DVI kimeneten semmi, CRT kimeneten CRT monitor. TV kimenetről meg b at szik
szólni.

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.           /        Napi idézet:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg    /           Egyél tehénszart!