[Mplayer-felhasznalok] ATI Radeon 8500 LE +1 kerdes

Mezei Zoltan mz269 at hszk.bme.hu
Tue Oct 29 19:49:10 CET 2002

Hali!

On Tue, 29 Oct 2002, Tazman Ordog wrote:
> Egy guru a jovoheten tesz ossze egy sis-es gepet Radeon 8500-tel. Megigerte,
> hogy kivesezi. Akkor fogom tudni en is, hogy osszejott-e avagy sem.

A Radeon 8500 LE megy jol mind VIA mind SiS chipsetes alaplapokkal.
VIA-val Epox EP8KHA+-szal probaltam, SiS730-as volt ECS markaju, nem tudom
a fantazianevet. Mindketto jol es stabilan ment.

> En is csak azert tettem ilyen galadsagot, mert elkeseredesemben - magamon
> kivul - mashoz nem tudtam nyulni. :-)

Viszont a tobbi SiS alaplappal volt gondom mostanaban, a linux csontra
fagy rajtuk ugy, hogy megcsak a logokba sem ir semmi uzenetet, a last
szerint nem is volt crash.

Zizi