[Mplayer-felhasznalok] lavc 2pass problema

Yotzo yotzo at elektropont.hu
Sun Oct 27 21:20:19 CET 2002

On Sun, Oct 27, 2002 at 09:08:32PM +0100, Arpi wrote:
> Hi,

> megneztem, hianyos a gdb log, a regiszterek erteket sehol nem latom,
> pedig ez olyan crash amihez jol jonne

Ehhez mi kellett volna meg? Nem ugy csinaltam, mint rtfb-ben van?
Na probalok megegyet akkor.

> amugy megneztetned pre9/cvs-el is, lehet mar fixelve van

Probalom minden nap cvssel, meg mindig rossz.

Oks, megy majd angolra ujra csinalva.

--
"Ha egy unalmas ember kimegy a szobából, olyan mintha valaki bejött volna."
              [Daradics Dániel alias yotzo(@freemail.hu)]