[Mplayer-felhasznalok] lavc 2pass problema

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Oct 27 21:08:32 CET 2002

Hi,

> Magamtol:
> "Feltoltottem az incoming 'lavc-2pass-problem' konyvtarba a
> divx2pass.log-ot, meg egy typescript2 nevu filet, amiben a masodik
> fazist csinalom eppen, es dobja a hibat. Ebben van a gdb is.

megneztem, hianyos a gdb log, a regiszterek erteket sehol nem latom,
pedig ez olyan crash amihez jol jonne

amugy megneztetned pre9/cvs-el is, lehet mar fixelve van

> Jol van na, csak azert mert te legalabb tudod merre, kinek kell
> egyaltalan mondani, hogy mivel van a gaz. En ehhez nagyon nem ertek.
niedermayer-nek

> Bar megprobalkozhaok egy bugreporttal az angol listara is, de abban nem
> lesz koszonet. (bar talan jobban sikerul, mint nehany idiota kerdes ott is)
pedig oda irj, es ne ilyen hozzaallassal...

> Na mindegy, kosz, hogy egyaltalan ranezel, ha meg az angol listara valo,
> csak szolj.
oda
de, elobb lasd fent

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu