[Mplayer-felhasznalok] mb=1300

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Oct 26 22:15:39 CEST 2002

Hi,

> (mind1 nem kotoszkodni szanom, de mar egy eve hasznalom; igy volt ido
> parszor elolvasni)
megse olvastad el :)

> Es ezer tis tudom a hatulutojet yol!
> De sajnos azt is tudom, hogy a fejlesztok kozul senki se rippel(mindenki
> warezol yol, egy-egy tesztet lenyom, mert valami bugot keres) De
hogy mimindent tudsz te rolunk... :)
BSA mikor jon? :)

> rendszeresen senki se csinalja.) Ezert hiaba konyorog az ember amig a
> fejlesztok nem erzik at a sulyat.
ez nem suly kerdese

> Es pontosan a 3-pass encodinggal gondolkodok csak. Es pont ezert
> Arpinak, mivel o irta.;)
jovanna, legkozelebb nem irok ilyesmit

> Es ha lenne egy ilyen opcio, akkor a mencoder sajat maga szamolna ki a
> bitratat az 1. pass utan, es a 3. passnal meg mindig korrigalhatna!
heh?

> Es ha rippeltel akkor mar biztos te is lattad, hogy _csak_ 650, 700, 800
> mereture irja ki. Erre lehet mondani, hogy keremszepen szamoljam ki
> szamologeppel, de rendre mas jon ki(tudom mindig a felhasznalo a bena
> ezerrel). Raadasul ez sacc, es azert 1300mb-nal eleg nagyot teved.
miert sacc?
egyreszt nem sacc, hanem nagyon pontos, legalabbis lavc eseten (ha a lavc
ratecontroljat hasznalod, nem a divx4-eset) masreszt meg be is allithatod
mennyire legyen pontos, default asszem +-1MB

> Azt tudtad, hogy az ember 2CD-s filmet is szeretne gyartani, ha mar
> kikolcsonozte, akkkor jo minosegben akarja tovabbadni;)
hogy mik vannak...
az ember(?) kikolcsonzi, es lemasolja(!). pedig azt nem szabad am! meg ilyet...
bezzeg az en idomben... :)

> Es arra is biztosan rajottel, hogy lavc-dal csinalva 1G-asnal nagyobb
> fajlt nem lehet letrehozni.
nem jottem ra. megis miert ne lehetne?

> Es miert 1300mb/1400mb?
> - hat kerlek ugye ez 2*650.
> Es ezt -endpos meg -ss -sel utana 2-e lehetne vagni.
hja

> Es miert a felhasznalonak kene mindig kiszamolnia a bitrate-t?
nem kell. csak ha nem jok neki a szabvanyot bitratak.

> Az ember csak ennyit akar: 1300mb-os fajlbol a _LEGTOBBET_ kihozni, erre
> meg tenyleg eleg lenne egy opcio, hogy 1300mb-os fajlt akarok. Plusz meg
> a audio-nak hogy vbr, meg ugye ratio=8(kb. 192kbit/s)
csakhogy ahhoz hogy szamolni tudjon, ismernie kell a film meretet (framek
szamat, nem mast!) es az enkodolt audio meretet... ehhez pedig enkodolnod
kell. ergo nem kiszamolhato enkodolas elott, csak a evgen (azert irja a
vegen ki a 700, 800 stb cd-hkez valo szamokat es nem az elejen)

> Es kepzeld valaki szeretne otthagyni ejszakara a szgepet, hoyxg reggelre
> kesz legyen, es elso menet vegen nem kene mindig megnezni.
irtak mar ezermillio scriptet erre az userek.
es maskepp nem is lehetne, mert mint mondtam elore nem tudja kiszamolni csak
az enkodolas (elso pass) vegen. de persze mar megint a fejleszto a hulye...
mert miert nem enkodol dvd-ket (meg kolcsonoz ki...) hogy az oket amugy
teljesen leszaro usereknek meg konnyebb dolguk legyen.

olvastal te mar windozos dvd rip-elesrol szolo doksikat?
hat az 20x macerasabb mint mencoderrel _most_.
kell vagy 10 program, 20gb hely es millio kattintgatas hozza.
szal nekem ne nyavalyogj.

> De tudom le leszek hurrogva, hogy ez is utolso utani dolog lesz ami
> bekerul a mencoderbe.
nem, ez nem fog bekerulni.
es nem azert mert nem tetszik a nicked (telleg nem tetszik :)) hanem mert
nem lehet megirni. ha nem hiszed, ird meg.

> Ha nekem is lenne accountom egy 1 tb-os w4r3z szerverhez, akkor en se
> pattognek, hanem toltenek.;)
hmm. honnet tudsz te az 1tb-os accomrol? amugy meg csak 930gb :(
es a fele meg ures :(

> Na mind1 azert fel evente megprobalkozok felvetni a problemat. Mert a
de remelem nem ezen a listan.

> 2CD-s enkodolas nagyon nem megoldott.
remek. akkor oldd meg!

> De gondolom a fejlesztoktol is kb. ez lesz. Mind1. Egy probat megert.
> Majd fel ev mulva...
nem ajanlom

> Vagy lehet hogy egy DVD-kolcsonzot kene A'rpinak ajandekozni?;)
pl. vagy legalabb egy berletet :)

> Gondolom akkor meglenne ez is.
lehet :)
bar en 1cd-s rippeket gyartok magamnak, jol belove 1cd-n is lehet jo
minoseget csinalni. es nem kell egesz ejszaka hagyni a gepet (regen hagytam,
de mar rajottem hogy eleg rossz a hatasfoka futeshez, es meg zug is), megvan
1-2 ora alatt.

> Nem csalodtam, kb ezt vartam.
orulok, a tobbi fejleszto neveben is. mas szoval: k(h)iraly!

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu