[Mplayer-felhasznalok] mb=1300

khiraly at cia.hu khiraly at cia.hu
Sat Oct 26 21:31:18 CEST 2002

Mark Szabo <mw3 at bsd.hu> irta:

# Thus spoke khiraly at cia.hu <khiraly at cia.hu> on 2002-10-26 00:22:08:
# >
# > Egy keres:

# > Legyetek olyan kedvesek, es csinaljatok egy olyan opciot a
# mencoderben,
# > ahol mondjuk ne a br&#65533;0 hanem mb00!
# > Tehat hogy megabajtban lehessen megadni az enkodolast!
# >
#
# Hello,
#
# Eloszor is, nem artana elobb RTFM -elni aztan nyavajogni. Ha 3 pass
# encoding -ot csinalsz, akkor az mplayer kiirja az ajanlott bitrateket
# a
# first pass utan. Tovabbi reszletek a DOCS/encoding.html -ben ...
#

Ehh ehh pont nekem mondod?
(mind1 nem kotoszkodni szanom, de mar egy eve hasznalom; igy volt ido
parszor elolvasni)

Es ezer tis tudom a hatulutojet yol!
De sajnos azt is tudom, hogy a fejlesztok kozul senki se rippel(mindenki
warezol yol, egy-egy tesztet lenyom, mert valami bugot keres) De
rendszeresen senki se csinalja.) Ezert hiaba konyorog az ember amig a
fejlesztok nem erzik at a sulyat.

Es pontosan a 3-pass encodinggal gondolkodok csak. Es pont ezert
Arpinak, mivel o irta.;)

Es ha lenne egy ilyen opcio, akkor a mencoder sajat maga szamolna ki a
bitratat az 1. pass utan, es a 3. passnal meg mindig korrigalhatna!

Es ha rippeltel akkor mar biztos te is lattad, hogy _csak_ 650, 700, 800
mereture irja ki. Erre lehet mondani, hogy keremszepen szamoljam ki
szamologeppel, de rendre mas jon ki(tudom mindig a felhasznalo a bena
ezerrel). Raadasul ez sacc, es azert 1300mb-nal eleg nagyot teved.

Azt tudtad, hogy az ember 2CD-s filmet is szeretne gyartani, ha mar
kikolcsonozte, akkkor jo minosegben akarja tovabbadni;)

Es arra is biztosan rajottel, hogy lavc-dal csinalva 1G-asnal nagyobb
fajlt nem lehet letrehozni.

Es miert 1300mb/1400mb?
- hat kerlek ugye ez 2*650.
Es ezt -endpos meg -ss -sel utana 2-e lehetne vagni.

Es miert a felhasznalonak kene mindig kiszamolnia a bitrate-t?
Az ember csak ennyit akar: 1300mb-os fajlbol a _LEGTOBBET_ kihozni, erre
meg tenyleg eleg lenne egy opcio, hogy 1300mb-os fajlt akarok. Plusz meg
a audio-nak hogy vbr, meg ugye ratio=8(kb. 192kbit/s)

Es kepzeld valaki szeretne otthagyni ejszakara a szgepet, hoyxg reggelre
kesz legyen, es elso menet vegen nem kene mindig megnezni.

De tudom le leszek hurrogva, hogy ez is utolso utani dolog lesz ami
bekerul a mencoderbe.

Ha nekem is lenne accountom egy 1 tb-os w4r3z szerverhez, akkor en se
pattognek, hanem toltenek.;)

Na mind1 azert fel evente megprobalkozok felvetni a problemat. Mert a
2CD-s enkodolas nagyon nem megoldott. (ugye mar felevvel ezelott is
felvetettem, gondoltam hatha...)

Mindenesetre yol esik hallani, olyantol, aki max 1 honapja
hasznalja/olvassa az archivumot...

De gondolom a fejlesztoktol is kb. ez lesz. Mind1. Egy probat megert.
Majd fel ev mulva...

Vagy lehet hogy egy DVD-kolcsonzot kene A'rpinak ajandekozni?;)
Gondolom akkor meglenne ez is.

Nem csalodtam, kb ezt vartam.

Khiraly