[Mplayer-felhasznalok] divx -> mplayer

Yotzo yotzo at elektropont.hu
Fri Oct 18 14:04:38 CEST 2002

On Fri, Oct 18, 2002 at 01:47:15PM +0200, Sinkovicz Zoltan wrote:

> Azert nem kellene ennyire nagykepunek lenni...

Meg ennyire lustanak se.

> ---flame/
>  Ugyanis azzal kezdtem az egeszet, hogy elolvastam a helpjet s utana meg
> szetneztem a levlista arhivumaban is. De mivel videoteren tok analfabeta
> vagyok ezert probaltam ide irni.

De olvasni se tudsz, mert leirtam az elso levelemben, te meg leszartad,
bebasztal egy masik szamot a parancssorba es vartad a messiast.

>  De amint latom itt eleve ugy allnak hozza egyesek, hogy mindenki mindent
> ert, vagy pedig sik hulye. De szerintem te se voltal mindjart mindentudo

Kihagytad a harmadik valtozatot, miszerint az itteniek olvasnak,
_ertelmeznek_ probalkoznak, es aztan sirnak.

> mint ahogy szerintem jo pap holtig tanul. Te foleg illem teren
> tanulhatnal:)

Mindig az illemre meg a turelemre hivatkoznak az olyanok, akik lustak
utananezni valaminek, es/vagy butak megerteni azt.

Varni a sultgalambot, az kiraly, ha meg nem izlik akkor lehet szidni
a szakacsot. Gyonyoru hozzaallas mondhatom.

--
"Ha egy unalmas ember kimegy a szobából, olyan mintha valaki bejött volna."
              [Daradics Dániel alias yotzo(@freemail.hu)]