[Mplayer-felhasznalok] divx -> mplayer

Sinkovicz Zoltan cz at netbank.hu
Fri Oct 18 13:47:15 CEST 2002

> ezd meg az mplayer kimenetet, hogy hany fps-sel nyomja, nezd meg a
>                                                         ^^^^^^^^^^
> mencvcd helpjeben melyik szam minek felel meg, es azt add meg neki. Ez
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^
> csak igy fog menni :-)
>
> Azert ehhez mar pofa kell.

Azert nem kellene ennyire nagykepunek lenni...

---flame/
 Ugyanis azzal kezdtem az egeszet, hogy elolvastam a helpjet s utana meg
szetneztem a levlista arhivumaban is. De mivel videoteren tok analfabeta
vagyok ezert probaltam ide irni.
 De amint latom itt eleve ugy allnak hozza egyesek, hogy mindenki mindent
ert, vagy pedig sik hulye. De szerintem te se voltal mindjart mindentudo
mint ahogy szerintem jo pap holtig tanul. Te foleg illem teren
tanulhatnal:)
---/flame