[Mplayer-felhasznalok] After RTFM

Karakum karakum at freemail.hu
Fri Oct 18 10:51:29 CEST 2002

De tenyleg elolvastam, de valamit meg mindig benazok...
Van egy avi, meg egy vobsub fajl, amit igy tudok hasznalni:
mplayer -vobsub constheo -vobsubid 0 constheo1.avi
Tokeletesen megy, gond egy szal se.
Az az otletem tamadt, hogy srt feliratta konvertalnam a vobsub allomanyt,
ekepp:
mplayer -vobsub constheo -vobsubid 0 constheo1.avi -dumpsrtsub
Hibauzenet nincs, de nem is jon letre a doksi altal hivatkozott srt.sub,
vagy akarmilyen
allomany. Biztos, hogy a parameterezesben toltam el valamit, de nem sikerult
meg radobbennem, hogy mit.
Legyszi, dobbentsetek!

Ui: A konyvtar tartalma elotte es utana is:
constheo.idx
constheo.sub
constheo1.avi
constheo2.avi